I really love burger king, I've been to almost all points in Minsk, but this bk is probably the worst. There are no monitors waiting for the order, you stand cleanly at the checkout and wait for your order to be made
Finally it was done, the order was not full and when I asked to report the pie, it was thrown cleanly to me. I understand that there is a lot of workload and nerves, but you can still keep yourself in control somehow 🤫
3 stars purely because my favorite burger king, don't spoil my impression pj :D
See original · Русский
3
1
Show business's response
Александра Кирейшина
Level 4 Local Expert
January 27
A lot of complaints
The first milkshake with chocolate turned out to be white, but I was told it was a chocolate shade.
After I said it wasn't chocolate, they told me I didn't understand and it was slightly chocolate in color.
After applying for the complaint book, they didn't give us any, but they changed the cocktail to a more beige one.
And yet, with a third request, they gave a complaint book.
There was no question of any apologies
Sad of course
Some kind of cleaner or he's an admin, I still didn't understand, started teaching me life, said nothing would change from my complaints
But no one will deal with these complaints, and my words are demagoguery.
Very unpleasant
And the girl at the checkout was just rude, and said that I don't see chocolate in white.
Minus vibe
See original · Русский
2
Show business's response
Арсений К.
Level 4 Local Expert
March 4
Burger King is expensive, but insanely delicious in a hurry. I've been to Kirova 2 many times. They were confused, they didn't report anything regularly. Fortunately, when making a complaint through the application, they always called me back, apologized and somehow compensated everything without problems.
I understand, the train station, I understand, a lot of people, but they didn't report the burger in the last order (although in my experience I started checking the order when I received it), and they mixed up the coffee. I don't want to write anything in the application anymore, so as not to come back. I don't recommend it to others either
See original · Русский
1
Show business's response
Tuta Petro
Level 3 Local Expert
December 24, 2024
We stopped by around 12 p.m. today. Orders were given out quickly, despite the fact that there was a long queue of children. I would like to express my gratitude to the team for their prompt work.
Respect to the girl at the cash register . It's so clever to handle a group of kids. The guy who collected the orders was moving at the speed of light. Everything worked like a well-coordinated mechanism. Few people notice this, but I want to point it out. Thank you for your hard work!
See original · Русский
1
Show business's response
Софья В.
Level 2 Local Expert
March 13
We waited for the order for about 30 minutes — it feels like it wasn't cooked, but the ingredients were grown first. Usually everything is faster, but here it's a test of patience.
Notification of readiness? No, you haven't heard. It was like a lottery game: "What if my order is already ready?" It would also be possible to put a drum with numbers for the entourage.
It was like a fast food restaurant, and as a result, you could start watching the series while you were waiting.
The bathroom door is just a mockery. The button jams so that you can only get out after ten attempts. Maybe I should also carry a tire iron with me, since no one can fix it?
See original · Русский
Show business's response
Дмитрий О
Level 4 Local Expert
December 17, 2024
The idea is to put a 7-digit (!) the code for the toilet (so that a random visitor does not enter) is simply "brilliant"!
We ordered food, a child (8 years old) wanted to go to the toilet.
I couldn't get into it for a long time, even I, an adult, didn't immediately figure out this code.
Thanks to the girl from the service staff, she helped me figure it out and get in.
It gets even better. The child could not get out on his own and find a tiny button on the right to click on it and get out. He was hammering and shouting to be released. Thanks to the girl from the service staff, she helped.
That is, as an adult uncle, I need to accompany each of my children to the toilet (I have 4 children)
Thanks to the service staff for their help.
The management of this innovation has a fat minus. To force themselves to use such a toilet so that every time they and their children had to enter a 7-digit code to get inside.
See original · Русский
Show business's response
Роман
Level 4 Local Expert
October 31, 2024
We went in for a snack and were shocked…
The cashier is simply the best, the service is top-notch, everything is fast and clear.
The cashier cheered up and was as polite as possible, thanks to him
See original · Русский
Show business's response
Tserekhovich S.
Level 3 Local Expert
November 17, 2024
We came in for a snack at 10 a.m. today. The order was placed through a self-service checkout. Not only did this unfinished thing of "new technologies" hang after each click, it did not allow us to adjust the order, so at the end of a long and difficult path, upon completion of the order, she did not give us a check :) The place has been open for at least two hours, and you still haven't had the opportunity to check the receipt in the terminal?) We didn't even have time to take a picture of the order number, because the screen went into standby mode for a new order. Yes, the food was prepared quickly, but since we weren't sure if it was our order, we decided to ask the girl at the checkout for help. They explained the situation about the lack of a receipt and reported that the debit from the card occurred from another address. That is, not even from this point specifically, but already from Pushkin) The girl decided to clarify whether we know the order number and, upon hearing our negative answer, said: "Then I don't know how to help you." Thank you, we probably know better what to do in this situation. In the end, we found out that it was still our food, though without one serving of potatoes. We had no problems surviving it, however, both the first and the second were cold. It was also not possible to use the restroom due to the lack of a receipt) Thank you for your indifference and a "pleasant" breakfast!
See original · Русский
1
1
Show business's response
Антонина Астапенко
Level 6 Local Expert
January 17
My favorite restaurant in Minsk. My guys and I always drive here after every exam, coupons for 4 and 6 rubles are just INCREDIBLE!!!!I love burger king. With love, the conversation of "friends"
See original · Русский
Show business's response
Анастасия Малая
Level 4 Local Expert
November 16, 2024
I have a double impression of this restaurant. the food is normal, but there are strange inclusions in the bun?? And there are bones in nuggets
a separate disadvantage is the disgusting cleaning in the toilet - an unpleasant smell, paper scattered on the floor, wet footprints on the tile☹️
and finally adjust the supply of drinks! in the vending machine, half of the drinks are just water, although the name is pepsi))
See original · Русский
1
1
Show business's response
Вячеслав Бориско
Level 2 Local Expert
March 8
Until today, I loved Burger King. There was an incident today that undermines the concept of “customer care.” I placed the order at 19:16, waited for the allotted time of 20:31 (according to your lousy application), after waiting for the time, I contacted tech support (the so-called tech support). To my perfectly logical question: “where is my order?”we received a crooked response from your “specialist”: “We will contact the courier now, we will tear the veins, but we will find out what happened to your most holy delivery and notify you.” As a result, it took 25 minutes after the first call to your talking head, and in the end, no one called us back. We are not proud people, we recruited them ourselves. Situation: we typed in, outlined the problem, and received the following response: “we will resend the request regarding the delivery of your order.” A little time has passed and your courier has deigned to visit us. Someone, let's call him the order acceptance operator, dropped to us in the dialog that we would be sent a coupon/promo code (please underline) for a free order. The promo code, ksta, is still somewhere on the way. I no longer intend to order your plastic food. And in order to distribute free rolls for your lateness, I ask you to consider an innovation proposal and hire a separate monkey who will notify you about the delay in delivery. For this, we say goodbye, dear (in the past) Burger King.
See original · Русский
1
Show business's response
Демьян Савчук
Level 2 Local Expert
March 29
I came in at 11 o'clock today, there were a lot of orders, the girl was alone at the checkout, you could see how she was trying her best. I took an ice latte and a whopper today, despite the long wait, the coffee was delicious and the burger was pork and juicy. I want to thank the staff and wish them patience
See original · Русский
Show business's response
Настя Анастасия
Level 2 Local Expert
November 5, 2024
When you enter, leave your dreams and hopes outside the door to eat alone with YouTube, like an invisible man..
Introverts: This is not a drill!! You will become the center of attention by the fact of existence
A star for people who need a discussion, like in the best restaurants
See original · Русский
1
Show business's response
Анна
Level 11 Local Expert
August 15, 2024
I was at this institution today (August 15, 2024). I was very pleased with the positive attitude of the cashier. It feels positive. Thanks BK for such an employee ❤️ In general, it is quite cozy inside, there are also tables outside if someone is hot inside.
See original · Русский
2
Show business's response
Валерия Рингевич
Level 3 Local Expert
November 18, 2024
convenient location and great staff. Promotions and profitable combos are often held. Burger King van love
See original · Русский
1
Show business's response
Малиновый Пудинг
Level 2 Local Expert
January 22
I made an order at this restaurant, but it wasn't full, and there wasn't enough roll. As a matter of fact, they never gave it back to me, she just wasted her money. I understand to forget to put the sauce or seasonings on the potatoes, but the whole roll.... It's also not the first time I've noticed that they always have burnt burgers in their burgers. It's impossible.
See original · Русский
1
Show business's response
Юлия Ж
Level 6 Local Expert
November 17, 2024
It's a disgusting place, I tried to make an order, but they can't accept that, only from the kiosk, and the glasses can't stay overnight. I made an order with grief in half, but they didn't report it. She returned, the amorphous girl did not even look at the receipt, put the pie in a bag and threw it on the counter with a look of "how you got me all". I won't come in anymore, there are enough places to eat.
See original · Русский
3
Show business's response
Елена Абрамович
Level 11 Local Expert
December 21, 2024
It's a very nice cafe. Everything is delicious, fresh, courteous staff, and most importantly, it works from 8 a.m.
See original · Русский
Show business's response
антон шишков
Level 9 Local Expert
March 10
This is how the pies look from the inside. I bought a combo for 9.99, took a bite of the pie and didn't understand where the taste was, but it turned out there was no filling, but then I went to the checkout and it turns out that the pie had to be flattened almost into a pancake, good service and interesting contests)
See original · Русский
Show business's response
Кристина Си
Level 3 Local Expert
November 26, 2024
An order was made with a drink, while replenishing the drink, the staff played with the light. The drink was half full, the q-code did not pass anymore, it turned out to be disposable. This information was nowhere to be found when ordering. There was no reason to ask for a drink to be renewed🙃
See original · Русский
2
2
Show business's response
Наталья Ж.
Level 3 Local Expert
November 7, 2024
Today I was convinced that the level of organization and service is lame. How can you wait for a hamburger for an hour? It is clear that a lot of orders fail. But this is not an excuse for such a low level of service.
See original · Русский
1
Show business's response
Настасья К.
Level 2 Local Expert
August 27, 2024
We were here today (August 27), we were very pleased with the attitude of the staff, especially the cashier girl, an insanely sweet and polite girl, just a wonderful employee!)
See original · Русский
3
Show business's response
Gar B
Level 17 Local Expert
July 26, 2024
It really tastes better there than in Moscow! The wings are juicier, and the cheeseburger is made the way they used to do in Moscow.
It smells nice inside, everything is clean, including the toilets.
See original · Русский
1
Show business's response
Георгий Г.
Level 2 Local Expert
August 9, 2024
I really don't like the service lately. Shipping orders are quite common. I am constantly late and the food arrives cold, wooden and not tasty! The last time I waited an hour and a half and no one came. I decided to refuse, explained the reason (for a very long time). No apologies, the promo code has burned out. I've been very unhappy with you lately!
See original · Русский
2
2
Show business's response
zdorovie74
Level 23 Local Expert
March 23, 2024
Clean, they cook quickly. There is a good atmosphere inside. Good menu selection. The service is not rude, friendly. For a quick snack or on the road, that's the thing.
See original · Русский
1
Show business's response
Татьяна Корзун
Level 2 Local Expert
May 11, 2024
Thank you for the positive and good mood of such a tall sweet girl Valeria!!! My child was also very pleased! We will look at you more than once. There would be more such places in the city where both adults and children are served with a smile!!!! Thanks to Valeria!🤗
See original · Русский
3
Show business's response
Артём Наумчик
Level 4 Local Expert
September 6, 2023
The establishment has very pleasant staff (especially cheerful, kind, responsive and just a cool guy). He amuses the children, tells them where the most delicious drink is, pours mineral water to those in need. I recommend spending your free time in this BC!
See original · Русский
5
1
Show business's response
Ольга Стан
Level 6 Local Expert
May 15, 2024
This restaurant has good service. Delicious food. Kind staff. Short waiting time. Delicious burgers. Beautiful kitchen. Delicious and sweet drinks.
See original · Русский
1
Show business's response
Элина Ш.
Level 3 Local Expert
September 29, 2024
The food is cold, the cashiers are rude and unfriendly. The waiting time exceeded all possible limits of decency. The girl at the checkout tried to cheat with the terms of the promotion until they read the terms of the promotion to her from the burger king website. The staff is completely incompetent.
Then he pulled the singer and calmed down, so 1 star.
See original · Русский
1
Show business's response
Мишина Кристина
Level 4 Local Expert
January 27
The staff is rude. The menu items are absolutely not the same as what you will be given. The complaint book was not given immediately, but after several urgent requests.
See original · Русский
1
1
Show business's response
Тимофей Зайцев
Level 4 Local Expert
July 1, 2024
If you want to eat fast and tasty, then this is not the place. We waited for the order for more than 30 minutes. The order consisted of 2 hamburgers and 10 nuggets. The burgers are cold, dry and the burgers are burnt. But the nuggets were delicious. In the restaurant itself, the air conditioners worked very poorly, and accordingly it was unbearably hot. I would like to use a phrase from an Internet meme...
See original · Русский
2
Show business's response
Фиолетовый Олень
Level 4 Local Expert
March 18, 2024
you are welcome!! forbid the cleaner to talk to people, what time we come and he constantly harasses someone, at some point he got to me why I walk down the street so badly and bring everything into the room (shoe mats are completely absent here), there was also a situation like he was digging into a guy due to the fact that they are sitting and writing something, I do not think that he should care about it and that everyone should justify
themselves to him, please deal with this issue, because seeing this person immediately there is a feeling of discomfort and a negative atmosphere
I understand that a person wants the best, but it's best to do your job in silence and not spoil people's mood.
See original · Русский
1
1
Show business's response
Илья Лазук
Level 6 Local Expert
October 30, 2023
You can't say anything about the taste, ordinary fast food, nothing supernatural. But there are a couple of nuances of service:
1. Long wait. On Sunday evening (an hour before closing), I had to wait for my order for 20 minutes, there were nuggets, potatoes and a burger in the order.
2. Sanitary condition. There is an unpleasant smell in the toilet, the tables are dirty.
3. Order configuration. There were exactly 0 napkins in the order for 25p.
4. Non-working taps for drinks. Some taps from sugary drinks pour either ordinary carbonated water, or add a minimum amount of syrup, it turns out diluted, you don't understand what. Usually in such cases, they somehow mark that the crane is not working, but in this case there was nothing.
I think that the first two problems are purely the failure of the restaurant management, because 2 people (decided to come up to ask why we are waiting for an order for so long) for all tasks in sufficient running time (Sunday evening, at the same time it's a train station), it's not enough at all. 2 people will not be able to perform all the tasks of the restaurant (cooking and cleaning, taking orders, etc.).
See original · Русский
2
3
Show business's response
Павел Цыган
Level 7 Local Expert
May 2, 2024
I would like to express my gratitude to the cashier Julia for her friendliness and friendliness! It is very pleasant to come to the establishment and see the friendly staff!!!
See original · Русский
2
Show business's response
Kiryl Sergievitch
Level 6 Local Expert
March 31, 2024
4 stars for all burgers are not for the quality of taste, but with the taste of food and prices there everything is fine, unlike some of their competitors. 4 stars for similar establishments due to the huge number of schoolchildren who are constantly running and getting in the way
See original · Русский
2
Show business's response
Балабанчик Анастасия
Level 6 Local Expert
December 12, 2024
There are no questions about food, but the behavior of an employee named Vladimir Pankratov leaves much to be desired.
Be rude to visitors!!
See original · Русский
Show business's response
Лара Крофт
Level 4 Local Expert
September 19, 2024
Very bad. The place is dirty, the food tastes bitter, I gave 20p for food that is impossible to eat. They didn't even put napkins on. My expectations weren't high, but it's not that bad. I'm writing so that people don't waste their time and money!!!
See original · Русский
1
Show business's response
Артём Гуцалюк
Level 3 Local Expert
September 19, 2024
It's TERRIBLE, the food tastes like it's been warmed up several times and served for sale. The soda has a bitter aftertaste, for the first time, I took a pepsi + ice drink, I want to ask how long ago this machine was cleaned from the inside. A place to come and spoil your mood instead of eating.
See original · Русский
1
1
Show business's response
Роман Псиблейд
Level 8 Local Expert
September 10, 2023
One of the best fast food restaurants in the city. Not just as a brand, but as a convenience and the building itself. Burger king opened in this place quite recently, so the place is equipped in a new way. In addition, there is a great terrace to eat outside. Without exaggeration, I will say here the BEST French fries from all the fast foods in the city, truly crispy and moderately salty (you can do without salt). A huge plus is when buying a drink or combo with a cup, you can pour pepsi / mirinda / gas.water through the tap, which is convenient and in fact not to bother about the fact that you don't have enough to drink. Definitely 10 double whoppers out of 10!
See original · Русский
3
Show business's response
Вероника Пашкевич
Level 3 Local Expert
January 30, 2024
I really liked the music in this CD. Thank you for choosing it carefully for the guests.I can't stop moving. And that's good! A healthy lifestyle didn't seem to correlate with burger king, but it turned out otherwise. 10 out of 10
See original · Русский
2
1
Show business's response
Татьяна М.
Level 9 Local Expert
November 4, 2024
I ordered 2 cheeseburgers WITHOUT ONIONS, and put 2 WITH ONIONS
KATYA, SAVE ME FROM THE MALICIOUS IMPOSITION OF ONIONS!!! Stop the arbitrariness
See original · Русский
Show business's response
Константин Скитёв
Level 8 Local Expert
November 20, 2024
an ordinary burger king, delicious, clean, sometimes it takes a long time to cook
See original · Русский
Show business's response
Ивае Г.
Level 3 Local Expert
December 8, 2024
We were here today, December 8th. The order was made quickly and tasty) I would also like to mention the cashier Ekaterina, a very nice and polite girl, who lifted the mood after a hard day!
See original · Русский
Show business's response
Анна Железнякова
Level 6 Local Expert
August 27, 2024
We were on August 18 , the self-service kiosk did not issue a receipt , asked for a copy, did not give it, just told the order number, wrote a review directly to the burger king, they contacted us, promised a discount on the next order, but they did not receive it
See original · Русский
1
Show business's response
227063 Ярик
Level 3 Local Expert
May 22, 2024
There are few employees, one person collects orders and is calculated at the checkout, as a result, my almost completed order made in the application waits until the people at the checkout run out. In other restaurants, there are usually 2 or more people at the checkout and the waiting time is normal.
See original · Русский
1
Show business's response
Владимир Петух
Level 3 Local Expert
September 29, 2024
The driver's license has always passed as an identity document, but here it turned out that it does not work, the terms of the action change from the decision of the employee
See original · Русский
1
1
Show business's response
Артём Ятковский
Level 4 Local Expert
January 22
A very decent place, always clean and tidy.
See original · Русский
1
2
Show business's response
Диана Конецкая
Level 10 Local Expert
April 14, 2024
The waiting time for the order is 25 minutes!!! Is this normal for fast food?
the toilet is for one stall, it's trivial not to wash your hands, you have to stand in line. the toilet is dirty and stinks very much!
it would seem that other fast food chains take a closer look at the sanitary condition
and the fact that a man walks around the institution and asks for money also became unpleasant
See original · Русский
2
2
Show business's response
Павел Маaт
Level 14 Local Expert
April 8, 2024
There are no regular sockets, given the fact that the train station is nearby, go for a coffee and eat a sandwich and not be able to damage the gadget, not the best story (((